Λεπτομέρειες αξιολόγησης
8.1 21 10 0.5Η συνεννόηση εύκολη με sms γι αυτό και το 2άρι στη βαθμολογία.
Στις 3 και μετά από μισή ώρα καθυστέρηση έφυγα και τους έστειλα και μήνυμα σχετικό.
Η απάντηση ήταν "κρίμα, μόλις έφτασε, χίλια συγνώμμη είχαμε κάτι απρόοπτο στο δρόμο" (όποιος θέλει το πιστεύει)
Κανονικά πρέπει να ενημερώσουν και να ζητήσουν επιβεβαίωση ότι ο πελάτης μπορεί να φάει καθυστέρηση μισής ώρας, όμως όχι ας κάτσει να περιμένει και θα σκάσει η πριγκίπισσα όποτε βολέψει.
Το "κρίμα" που μου στείλανε στο τελευταίο μήνυμα ήταν ότι πλήρωσα τζάμπα το δωμάτιο.
Σε έστησαν οκ, σε όλυος μπορει όμως να συμβεί κάτι, εσύ δεν εχεις ακυώσει ποτέ ραντεβού?
Αλλα γραφεία που στέλνουν άλλη στην θέση άλλης,
η με υπερβολικό ρετουσάρισμα ή με ψεύτικα σέρβις , πόσο θα έπρεπε να πάρουν αν εδώ βάζεις 2 ?
Ενα 7 θα ήταν οκ για μένα και αν η κοπέλα ήταν καλή θα έβαζα και 8