ΠΟΤΕ δεν τον χώνεψα τον πούστη ... ΟΔΗΓΑΡΑ , πλήν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΧΩΝΕΥΤΟΣ !
Θα σου γράψω κάποια στιγμή τι διαδραματίστηκε σπίτι μου , την στιγμή του ατυχήματος !
When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!
Οι αποχωρήσεις των Φέτελ-Γουέμπερ, έδωσαν στον Φερνάντο Αλόνσο την πρώτη θέση τόσο στην Κορέα, όσο και στην κατάταξη των πιλότων. Στον πιο ανατρεπτικό και επεισοδιακό αγώνα της χρονιάς των εννιά αποχωρήσεων ήρθε δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Μάσα και τέταρτος ο Μίκαελ Σουμάχερ.
ε ... ας μην ελπιζουμε και σε πολλά .
Εδώ τα πράματα δεν είναι moto g.p. !
Koντά στο μισό δευτερόλεπτο βλέπω τις διαφορές στον γύρο .
Καλά , το 1: 14: 470 άστο . αυτό ήταν πυροτέχνημα .
Τεσπα . κοντη γιορτή .
When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!
Πρέπει να ομολογήσουμε, πως η τακτική της RBR, ευνοεί τον Fernado. Κατά την γνώμη μου κάνουν το σωστό, για το σπορ και το θέαμα, άσχετα αν στο τέλος θα πανηγυρίσουμε εμείς. (μακάρι)
Ολα καλα, με μια 2η θεση και το πρωταθλημα κλεινει στον μεγαλο Φερναντο την αλλη Κυριακη στο Καταρ...!!!!
Α, μην ξεχασω, Χουλκενμπεργκ, εισαι μεγαλος κοπανος, οχι γιατι εκλεισες για 10ρια γυρους τον Αλονσο, αλλα γιατι σαν πουτανιτσα ανοιξες να σε περασουν τα δυο Red Bul.........
Πρέπει να ομολογήσουμε, πως η τακτική της RBR, ευνοεί τον Fernado. Κατά την γνώμη μου κάνουν το σωστό, για το σπορ και το θέαμα, άσχετα αν στο τέλος θα πανηγυρίσουμε εμείς. (μακάρι)
Respect στην "τιμια" τακτικη τους που δε θυμιζει εποχες Σουμι-Μπαρικελλο, αλλα εφοσων τους ενδιαφερει πρωτα το πρωταθλημα κατασκευαστων, σωστα πραττουν....... αν ειχαμε και μεις λιγη βοηθεια απο τον δευτερο οδηγο θα ημασταν πολυ καλυτερα......
Αν και η αληθεια ειναι οτι τα μονοθεσια τους φετος αποδειχθηκαν απιαστα, στη Ferrari βασιζομαστε στο ταλεντο και το πεισμα του Ισπανου...
Φίλτατε xaf , επειδή δεν μου αρέσουν οι συνωμοσιολογίες και τα παρασκηνιακά , θέλω να πιστεύω πως τα πράματα είναι καθαρά ... ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ...
Προβλέψεις ΔΕΝ γίνονται στα μηχανοκίνητα . Έχω δει με τα ματάκια μου τα γέρικα , μοτοσυκλέτα να τερματίζει ΣΠΡΩΧΤΗ , τριακόσια μέτρα από τον τερματισμό ...
Ας ευχηθούμε να δούμε έναν ΩΡΑΙΟ ΑΓΩΝΑ .
Ας ρίξουμε και μιά ματιά στην πίστα :
When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!
Το συγκεκριμένο έργο ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2007 και για την ολοκλήρωσή του 14.000 άνθρωποι σπατάλησαν 35.000.000 εργατοώρες. Το αποτέλεσμα βέβαια κάθε άλλο από ικανοποιητικό είναι και οι ιθύνοντες της πίστας δικαιώνονται μιας και το γεγονός της Formula 1 αποτελεί το γεγονός που συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα πάνω του.
Αυτό που θέλουν να πετύχουν οι άνθρωποι της διοργάνωσης με το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι είναι να το αφήσουν στη μνήμη όλων όσων το ζήσουν από κοντά ως μια αξέχαστη εμπειρία.
Επηρεασμένη από την κουλτούρα, τις αξίες, αλλά και την υπερσύγχρονη τεχνολογική αιχμή , το Άμπου Ντάμπι, διαθέτει πολυτελή χαρακτηριστικά ώστε να αποτελεί ένα μοναδικό μέρος.
Οι οδηγοί θα καλύψουν 5.554 χιλιόμετρα, ενώ οι 21 στροφές της θα καταστήσουν το έργο των πιλότων αρκετά δύσκολο. Συνολικά θα καλυφθούν 55 γύροι, όπου στο πέρας τους θα σβήσουν και τα φώτα σε ένα από τα πιο λαμπερά και γκλάμουρ αθλήματα παγκοσμίως.
Για να καταλάβετε τη χλιδή που θα ζήσει ο κόσμος που θα παραβρεθεί στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι αρκεί να δείτε μερικές από τις παροχές της Yas Marina:
1. 40 γκαράζ για τις ομάδες.
2. Φιλοξενεί 600 δημοσιογράφους, ενώ τους παρέχει επίσης σουίτα για φωτογραφήσεις.
3. Το Yas Hotel είναι ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων, 500 δωματίων.
4. Υπάρχει ιδιωτική μαρίνα για τη φιλοξενία Yachts.
5. Business Park.
6. Όλοι οι θεατές μπορούν να νιώσουν VIP, μιας και υπάρχει υπόστεγο 60 μέτρων.
7. Υπάρχει κτίριο που χρησιμοποιείται σαν σχολείο οδήγησης.
Ποιος θα είναι πρωταθλητής;
Αυτό το ερώτημα θα απαντηθεί την Κυριακή στον τελυταίο αγώνα της χρονιάς. Οι Αλόνσο, Γουέμπερ και Φέτελ είναι έτοιμοι να... λιώσουν τα μονοθέσιά τους, με σκοπό να κατακτήσουν την κορυφή.
H Red Bull είναι αρκετά ανταγωνιστική και στον περσινό αγώνα νικητής ήταν ο Φέτελ. Ο Γουέμπερ είχε τερματίσει στη 2η θέση, ενώ ο Αλόνσο με τα τότε χρώματα της Renault είχε πάρει την 14η θέση.
Αποτέλεσμα βέβαια που ούτε καν σκέφτεται ο Ισπανός, μιας και θέλει την 1η ή την 2η θέση για να πάρει τον τίτλο, αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα των πιλότων της Red Bull.
O Γουέμπερ παίρνει τον τίτλο αν νικήσει και ο Αλόνσο τερματίσει από τρίτος και κάτω, ενώ ο Φέτελ θα φτάσει στον πρώτο του τίτλο στην περίπτωση που νικήσει και ο Αλόνσο βγει από 5ος και κάτω.
When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!
όντως ρε μαντ.... παρά ολυμπιακούς που τους διοργανώνουμε μια φορά κάθε 100 χρόνια καλύτερα να κάναν μια πίστα φόρμουλας που θα γινόταν αγώνας κάθε χρόνο.... και εαν ήταν και καλή θα ερχόταν και το ΜότοGP
:2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f:
H Aλήθεια , πάντως , είναι πως οι πίστες γιά την F1 , είναι λίγο πιό απαιτητικές από ότι γιά τα Moto G.P. !
When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!
:2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f: :2f:
H Aλήθεια , πάντως , είναι πως οι πίστες γιά την F1 , είναι λίγο πιό απαιτητικές από ότι γιά τα Moto G.P. !