Forum

Adult forum Gr

Greek Escorts & Call Girls forum

Ειδοποιήσεις
Καθαρισμός όλων

 

Yourlust

Moto G.P. 2011 !

194 Δημοσιεύσεις
18 Χρήστες
0 Likes
6,536 Θεάσεις
Biker
(@biker)
Famed Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2801
Topic starter  

Forum 1

Γιά να δούμε τί θα δούμε , φέτος ...

Ας ξεκινήσουμε από την αρχή :

Το πρόγραμμα μπορούμε να το δούμε Ε Δ Ω !

When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!


   
Παράθεση
Biker
(@biker)
Famed Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2801
Topic starter  

Forum 2

When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Model Escorts gr Athens Escorts

Celebrity Athens Escorts

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Honda και Stoner δεν θα παιζονται φετος....
Και δεν ειναι μονο οι εργοστασιακες,αλλα και οι δορυφορικες Χοντα που γαμανε
Εχουν βρει ενα τροπο διπλου μηχανικου συμπλεκτη που ειναι συμφωνος με
τους κανονισμους,και κανει τις αλλαγες "τερμα γκαζι" ακομα πιο γρηγορες!!!!

Ελα ρε τρελλο Αυστραλεεεεεεεεεεεεεεεε
Παρτους τα μυαλα και δικαιωσε οσους σε πιστευαμε (εγω δηλαδη και ο bonbenito)

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Οι ομάδες με τους αναβάτες τους:

Repsol Honda Team
Andrea Dovizioso
Dani Pedrosa
Casey Stoner

Ducati Team
Valentino Rossi
Nicky Hayden

Yamaha Factory Racing
Jorge Lorenzo
Ben Spies

LCR Honda MotoGP
Toni Elias

Mapfre Aspar Team MotoGP
Hector Barbera

Monster Yamaha Tech 3
Colin Edwards
Cal Crutchlow

Pramac Racing Team
Randy De Puniet
Loris Capirossi

Repsol Honda Team
Andrea Dovizioso
Dani Pedrosa
Casey Stoner

Rizla Suzuki MotoGP
Alvaro Bautista

San Carlo Honda
Gresini

Hiroshi Aoyama
Marco Simoncelli

Cardion AB Motoracing
Karel Abraham

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

 

Yourlust

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Να πουμε και κατι απο τις προετοιμασιες των ομαδων φετος,απο τα επισημα
χρονομετρημενα δοκιμαστικα

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Απο τον δευτερο κυκλο χρονομετρημενων δοκιμων στην ιδια πιστα της Sepang αλλα
στις 24-2-2011

Η 3η ημέρα δοκιμών στη Sepang έχει ήδη ξεκινήσει με τους αναβάτες να
έχουν μια τελευταία ευκαιρία να δουλέψουν πάνω στις μοτοσικλέτες τους.
Μέχρι τις 16:00 τοπική ώρα ο Casey Stoner ήταν ξανά κυρίαρχος, αυτήν τη
φορά έχοντας σπάσει το φράγμα των 2 λεπτών. Ο χρόνος του Αυστραλού της
Repsol Honda ήταν 1:59.665 και φυσικά αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας.

Ο
Stoner όμως δεν είναι μόνος του στο 1:59 καθώς και ο Dani Pedrosa το
πρωί κατάφερε να πέσει κάτω από τα δύο λεπτά. Πίσω από τους δύο αναβάτες
της Repsol Honda ακολουθεί μέχρι στιγμής ο Marco Simoncelli και ο
Andrea Dovizioso, ενώ ο Ben Spies ολοκλήρωσε νωρίς την ημέρα του με την
εργοστασιακή Yamaha.

Ο Valentino Rossi κατάφερε σήμερα να βγει
στην πίστα και μέχρι στιγμής έχει σημειώσει το 12ο χρόνο. Ο Ιταλός
πάντως, όπως και όλοι οι αναβάτες της Ducati παραπονούνται για έλλειψη
πρόσφυσης στον πίσω τροχό.

Η ημέρα αλλά και όλο το τριήμερο ολοκληρώνεται στις 18:00 τοπική ώρα, δηλαδή 12:00 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα μέχρις τις 16:00 τοπική ώρα

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Γ.
1 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:59.665 37
2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:59.803 24
3 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 2:00.163 30
4 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 2:00.541 28
5 Ben Spies Yamaha Factory Racing 2:00.678 32
6 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 2:00.966 29
7 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 2:01.003 27
8 Alvaro Bautista Rizla Suzuki Team 2:01.194 26
9 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 2:01.328 37
10 Hector Barbera Aspar Team 2:01.346 12
11 Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 2:01.469 36
12 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 2:01.469 39
13 Loris Capirossi Pramac Racing Team 2:01.493 31
14 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 2:02.034 36
15 Randy De Puniet Pramac Racing Team 2:02.155 35
16 Toni Elias LCR Honda MotoGP 2:02.410 48
17 T1 Yamaha Test Team 2:02.457 40
18 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 2:02.506 38
19 T2 Yamaha Test Team 2:03.016 13

Πηγή: www.msfree.gr

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Athens escorts and call girls

Athens Escorts & Call Girls

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

HRC: Δεν χρησιμοποιούμε DCT

Ο Shuhei Nakamoto αποκάλυψε πως όντως κάτι νέο υπάρχει στη μετάδοση της RC212V

Στις
φήμες που έχουν κυκλοφορήσει τον τελευταίο καιρό για το νέο
επαναστατικό σύστημα συμπλέκτη της Honda στάθηκε ο Shuhei Nakamoto,
αντιπρόεδρος του HRC. Ο Ιάπωνας δεν θέλησε να αποκαλύψει πολλά όσον
αφορά το νέο σύστημα μετάδοσης, ωστόσο δεν έκρυψε πως πρόκειται για κάτι
εντελώς καινούριο, το οποίο όμως είναι απόλυτα σύμφωνο με τους
κανονισμούς.

Στο GPOne.com ο Nakamoto ξεκαθάρισε ότι η Honda δεν χρησιμοποιεί DCT, σύστημα δηλαδή διπλού συμπλέκτη. «Προφανώς
το HRC δεν χρησιμοποιεί κάτι το παράνομο. Αλλά είναι αλήθεια ότι έχουμε
κάτι καινούριο στη μετάδοση αυτήν τη στιγμή… σου επιτρέπει να αλλάζεις
πιο γρήγορα ταχύτητες. Δεν είναι DCT και δεν μπορώ να πω τι είναι διότι
δεν γνωρίζω», είπε ο Ιάπωνας.

Το νέο σύστημα της Honda
φαίνεται πως δίνει τη δυνατότητα στους αναβάτες της να αλλάζουν
εξαιρετικά γρήγορα ταχύτητες, αλλά παραμένει ακόμα μυστήριο το πώς
λειτουργεί. Ένα σενάριο είναι πως δεν χρειάζεται πλέον η χρήση συμπλέκτη
στα κατεβάσματα και τη διαδικασία αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά για να
κάνουν πιο ομαλό το φρένο του κινητήρα. Σίγουρα πάντως ότι και να είναι
έχει δώσει πλεονέκτημα στη Honda τουλάχιστο για την ώρα.

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Τα ολοκληρωμενα τεστς απο την δευτερη Σεπανγκ

Score: +6
Sepang Test 3η ημέρα: Επίδειξη ισχύος
Stoner και Honda διέλυσαν τα χρονόμετρα και τον συναγωνισμό στη Μαλαισία

Με ένα απίστευτο ρεκόρ ολοκληρώθηκε η τελευταία ημέρα δοκιμών του MotoGP στη Sepang. Ο Casey Stoner το πρωί της Πέμπτης αποφάσισε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να προσπαθήσει να φοβίσει τους αντιπάλους του. Τοποθέτησε ένα μαλακό πίσω ελαστικό στη Repsol Honda του και έκανε τα εξής: Πρώτος γύρος προθέρμανσης, δεύτερος γύρος στο 2:00.1 και τρίτος γύρος στο 1:59.665! Απλά πράγματα. Αυτός είναι ο πιο γρήγορος γύρος που έχει καταγραφεί από μοτοσικλέτα MotoGP στην πίστα της Sepang και πλέον ανήκει στον Casey Stoner.

Ο Αυστραλός κυριάρχησε όλες τις ημέρες στο δεύτερο τριήμερο δοκιμών και κατάφερε πραγματικά να τρομάξει τους αντιπάλους του με το γυρολόγιό του. Ήταν σταθερά γρήγορος είτε με το σκληρό είτε με το μαλακό ελαστικό και απέδειξε πως είναι έτοιμος να διεκδικήσει νίκες το 2011. Την τελευταία ημέρα αναλώθηκε στη δοκιμή του νέου πιρουνιού της Ohlins, το οποίο δεν του άρεσε ιδιαίτερα, αλλά με διάφορες ρυθμίσεις κατάφερε να το κάνει να δουλέψει.

Αντίστοιχα εντυπωσιακός με τον Casey Stoner ήταν ο Dani Pedrosa με τη δεύτερη Repsol Honda. Ο Ισπανός ακολούθησε την ίδια στρατηγική με τον Stoner και το πρωί που η θερμοκρασία δεν ήταν τόσο υψηλή κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 2 λεπτών. Στη συνέχεια ο Pedrosa αναλώθηκε στο να αξιολογεί τα δύο πλαίσια από τα οποία αναμένεται να επιλέξει το ένα για την αγωνιστική περίοδο 2011. Πίσω από τον Pedrosa βρέθηκε ο Marco Simoncelli με την εργοστασιακή RC212V του Gresini. Ο Ιταλός χρησιμοποίησε και εκείνος το μαλακό ελαστικό της Bridgestone για να γράψει τον καλύτερο χρόνο του, ωστόσο την υπόλοιπη ημέρα την πέρασε σε προσημειώσεις αγώνα μέσα στην αφόρητη ζέστη. Την απίθανη τετράδα της Honda συμπλήρωσε ο Andrea Dovizioso με την εργοστασιακή Honda της Repsol.

Τρεις Yamaha ακολούθησαν στην κατάταξη της τελευταίας ημέρας. Ο Ben Spies είχε ακόμα μια ευκαιρία να δοκιμάσει την M1 επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του περισσότερο στο ρυθμό αγώνα. Ο Τεξανός έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος με τη δουλειά στη Μαλαισία και ολοκλήρωσε την ημέρα πριν το μεσημέρι. Πίσω από τον Spies βρέθηκε ο ταχύτατος Colin Edwards με την Tech3, ενώ λίγο πιο πίσω ήταν ο Jorge Lorenzo, ο οποίος επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει μαλακό ελαστικό την τελευταία ημέρα.

Τα πράγματα για τον Alvaro Bautista και τη Rizla Suzuki ήταν αρκετά καλά την τελευταία μέρα. Ο Ισπανός κατάφερε να γράψει τον 8ο καλύτερο χρόνο και έφερε την GSV-R μπροστά από όλα τα Ducati. Πρώτη Desmosedici στην κατάταξη ήταν εκείνη του Hector Barbera, ο οποίος κατάφερε να μπει στη δεκάδα. Ο Ισπανός πίεσε την τελευταία ημέρα για έναν γρήγορο γύρο, ωστόσο το καλύτερο που μπόρεσε να κάνει ήταν να μείνει πάνω από ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από τον Stoner.

Ο Valentino Rossi επέστρεψε στην πίστα την τελευταία ημέρα, έπειτα από την ίωση που τον χτύπησε την Τετάρτη. Ο Ιταλός δούλεψε περισσότερο από όλους τους αναβάτες της Ducati και δοκίμασε πάρα πολλές νέες ρυθμίσεις στη μοτοσικλέτα του. Ο Rossi σημείωσε τον 11ο καλύτερο χρόνο, χωρίς να δοκιμάσει πάλι το νέο πλαίσιο και το νέο πιρούνι. Το μόνο καινούριο που δοκίμασε ήταν το ψαλίδι, αλλά δεν έμεινε ικανοποιημένος από αυτό. Πιο πίσω έμειναν οι Hayden, Capirossi, Crutchlow, De Puniet και Elias, ενώ τελευταίος στην κατάταξη ήταν ο Karel Abraham.

Επόμενη στάση των αναβατών του MotoGP είναι το Κατάρ, μία εβδομάδα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος στην πρόβα τζενεράλε της σεζόν 2011.

Αποτελέσματα 3ης ημέρας Sepang Test

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Δ. Γ.
1 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:59.665 37
2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:59.803 + 0.138 38
3 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 2:00.163 + 0.498 46
4 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 2:00.541 + 0.876 45
5 Ben Spies Yamaha Factory Racing 2:00.678 + 1.013 32
6 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 2:00.966 + 1.301 29
7 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 2:01.003 + 1.338 48
8 Alvaro Bautista Rizla Suzuki Team 2:01.194 + 1.529 34
9 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 2:01.328 + 1.663 48
10 Hector Barbera Aspar Team 2:01.346 + 1.681 21
11 Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 2:01.469 + 1.804 59
12 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 2:01.469 + 1.804 71
13 Loris Capirossi Pramac Racing Team 2:01.493 + 1.828 39
14 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 2:02.034 + 2.369 50
15 Randy De Puniet Pramac Racing Team 2:02.155 + 2.490 42
16 Toni Elias LCR Honda MotoGP 2:02.410 + 2.745 57
17 T1 Yamaha Test Team 2:02.457 + 2.792 40
18 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 2:02.506 + 2.841 55
19 T2 Yamaha Test Team 2:03.016 + 3.351 13

Συνολικά αποτελέσματα Sepang Test 2

Θ. Αναβάτης Ομάδα 1η ημέρα 2η ημέρα 3η ημέρα Γ.
1 Casey Stoner Repsol Honda Team 2:00.987 2:00.171 1:59.665 133
2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 2:01.360 2:00.229 1:59.803 125
3 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 2:01.996 2:01.033 2:00.163 147
4 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 2:01.747 2:00.531 2:00.541 145
5 Ben Spies Yamaha Factory Racing 2:01.808 2:00.824 2:00.678 133
6 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 2:01.468 2:00.931 2:01.003 143
7 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 2:01.654 2:01.738 2:00.966 115
8 Alvaro Bautista Rizla Suzuki Team 2:02.224 2:02.035 2:01.194 117
9 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 2:01.939 2:01.439 2:01.328 185
10 Hector Barbera Aspar Team 2:02.645 2:01.909 2:01.346 139
11 Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 2:01.999 - 2:01.469 112
12 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 2:02.680 2:02.208 2:01.469 175
13 Loris Capirossi Pramac Racing Team 2:03.082 2:02.624 2:01.493 136
14 T2 (*Lorenzo) Yamaha Test Team 2:04.958 2:01.792* 2:03.016 65
15 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 2:02.936 2:02.984 2:02.034 126
16 Randy De Puniet Pramac Racing Team 2:02.920 2:02.604 2:02.155 121
17 Toni Elias LCR Honda MotoGP 2:02.779 2:02.941 2:02.410 180
18 T1 Yamaha Test Team 2:03.676 2:02.596 2:02.457 140
19 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 2:03.167 2:02.676 2:02.506 137
20 Nobuatsu Aoki Suzuki Test Team 2:04.639 2:04.582 - 103

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Forum 3

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Το Clutchgate της Honda
BLOG: Η Honda μάλλον βρήκε τον τρόπο να κατατροπώσει τους αντιπάλους τους

Στο δεύτερο τριήμερο δοκιμών της Sepang την προηγούμενη εβδομάδα, ο διεθνής Τύπος ασχολήθηκε σε βάθος με το θέμα του «περίεργου» συμπλέκτη της Honda. Η απόδοση των αναβατών του HRC προκάλεσε ποικίλα σχόλια αφού η απόλυτη κυριαρχία τους έκανε πολλούς να σπεύσουν και να κατηγορήσουν τη Honda ότι πάνω στις RC212V έχει τοποθετήσει ένα παράνομο σύστημα συμπλέκτη.

Ο Shuhei Nakamoto, αντιπρόεδρος του HRC, σχεδόν γέλασε όταν του ανάφεραν οι δημοσιογράφοι το συγκεκριμένο θέμα και τόνισε πως θα ήταν εξωγήινο η Honda να είχε κάτι παράνομο πάνω στις μοτοσικλέτες της. Ωστόσο, δεν έκρυψε ότι όντως το HRC χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο σύστημα συμπλέκτη το οποίο βοηθά τους αναβάτες να αλλάζουν γρήγορα ταχύτητες.

Το σύστημα DCT (Dual Clutch Transmission) για το οποίο κατηγορήθηκε – και κατηγορείται – η Honda υπάρχει ήδη στις μοτοσικλέτες παραγωγής της. Πρόκειται για το συμπλέκτη που χρησιμοποιεί το VFR1200 το οποίο λειτουργεί σε γενικές γραμμές ως εξής: Ο διπλός συμπλέκτης αναλαμβάνει να χωρίσει τη δέσμη ταχυτήτων σε δύο κομμάτια. Το ένα σώμα ελέγχει την 1η, 2η και 5η σχέση, ενώ το δεύτερο σώμα ελέγχει τη 2η, 4η και 6η σχέση. Αυτό προσφέρει το πλεονέκτημα ότι μπορεί ταυτόχρονα να δεσμευτούν δύο ταχύτητες κάτι που σημαίνει ότι η αλλαγή των σχέσεων μπορεί να γίνει ακαριαία χωρίς απώλειες.

Η Honda, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, έδωσε περαιτέρω εξηγήσεις πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και εξήγησε πως το συγκεκριμένο σύστημα δεν διαθέτει διπλό συμπλέκτη, ωστόσο λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο. «Η Honda ίσως να χρησιμοποιεί μια εναλλακτική του Xtrac IGS (Instantaneous Gearchange System). Ο διπλός συμπλέκτης, δηλαδή το DCT της Honda, απαγορεύεται στο MotoGP (κανονισμός 2.4.2) αλλά οι κανονισμοί είναι σαφής. Απαγορεύονται οι διπλοί συμπλέκτες, ωστόσο το Xtrac IGS διαθέτει μονό συμπλέκτη ο οποίος παρόλα αυτά επιτρέπει δύο ταχύτητες να επιλέγονται ταυτόχρονα και να αλλάζουν άμεσα χωρίς να χάνεται καθόλου ισχύς. Έτσι, παρότι κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα με τον διπλό συμπλέκτη, είναι νόμιμο σύμφωνα με τους κανονισμούς».

Η Honda και η Xtrac δεν είναι άγνωστες μεταξύ τους – στους αγώνες Indycar η Honda προμηθεύει κινητήρες με κιβώτια ταχυτήτων Xtrac. Δεν είναι σίγουρο ότι τα κιβώτια έχουν σύστημα IGS, αλλά η Xtrac αναφέρει πως το σύστημα IGS δοκιμάζεται από το 2009.

Όλα δείχνουν λοιπόν πως το Clutchgate στην πραγματικότητα δεν ισχύει και απλά η Honda βρήκε τον τρόπο να κερδίσει τους αντιπάλους της. Στη συνέχεια θα δούμε αν όντως το πλεονέκτημα που δίνει ο «μαγικός» συμπλέκτης είναι αρκετό για να χαρίσει στη Honda νίκες και αν τελικά θα της δώσει την ευκαιρία να κυριαρχήσει όπως έκανε την προηγούμενη δεκαετία.
Κακά τα ψέματα η Honda τα τελευταία χρόνια έτρωγε τη μία σφαλιάρα μετά την άλλη κυρίως στην κατηγορία των 800cc. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει και το 2011 – στην τελευταία χρονιά των 800αριών – η Honda θα κάνει την τελική της αντεπίθεση για την κατάκτηση της κορυφής. Άραγε ο συμπλέκτης θα κάνει τη διαφορά;

Πηγή: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19302

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
Biker
(@biker)
Famed Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2801
Topic starter  

... άμα δεν πέφτει ...

Πέρα απ'τήν πλάκα , τώρα ... ΟΝΤΩΣ δεν παλεύεται η Οντα φέτος ... έκατσε η φάση νά'ναι κι'ό Ντοτόρε κουτσός ... δε δουλεύει κι'ό Ντούκος .
Ελπίζω ( το μόνο που μπορώ να κάνω ) να το φέρει στα ίσα του μέχρι τις διακοπές ...

Forum 4

When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Model Escorts gr Athens Escorts

Celebrity Athens Escorts

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Rossi: Η GP11 δεν στρίβει
Ο Ιταλός έχει προβληματιστεί με τον τρόπο που συμπεριφέρεται η Ducati στις στροφές

Ένα από τα πρώτα πράγματα που ανάφερε ο Valentino Rossi στον Jeremy Burgess και τον Filippo Preziosi όταν οδήγησε την Desmosedici στη Μαλαισία ήταν πως η μοτοσικλέτα δεν μπορούσε να στρίψει σωστά. Απαιτούσε ιδιαίτερη προσπάθεια να ακολουθήσει τη σωστή αγωνιστική γραμμή και είχε πάντα την τάση να μην «ρολάρει» στη στροφή αλλά να σταματάει πρώτα και έπειτα να στρίβει. Αυτό είναι το πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο Rossi με τη νέα του μοτοσικλέτα και όπως λέει ο ίδιος είναι αναγκασμένος να αλλάξει το δικό του στιλ για να την οδηγήσει.

Ο περιορισμένος χρόνος δοκιμών δεν δίνει τη δυνατότητα σημαντικών αλλαγών στη μοτοσικλέτα, έτσι το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι ο «Γιατρός» να προσαρμόσει το στιλ του στις ανάγκες της Desmosedici. «Αυτή η μοτοσικλέτα πρέπει να οδηγηθεί περισσότερο μέσω υπερστροφής. Προκειμένου να στρίψει πρέπει να γλιστρήσεις το πίσω μέρος αρκετά. Από αυτήν την άποψη η Ducati είναι πολύ διαφορετική από τη Yamaha. Αλλά αυτό προσπαθώ να κάνω τώρα για να λύσω το πρόβλημα που έχουμε: κατά τη γνώμη μου με την πάροδο του χρόνου θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση», είπε ο Rossi στο ιταλικό Motosprint.

Σε πολλά σημεία λύσεις έχουν βρεθεί, ωστόσο στο στρίψιμο εντοπίζεται το σοβαρότερο πρόβλημα. «Το στρίψιμο είναι το αδύνατο σημείο μας. Αλλά αυτήν τη στιγμή ο μόνος τρόπος να οδηγήσουμε τη μοτοσικλέτα είναι να προσαρμοστούμε πάνω της, είναι στο DNA της μοτοσικλέτας. Υπάρχουν μερικοί τομείς που έχουμε εντοπίσει τα προβλήματα, έτσι μπορούμε να τα λύσουμε γρήγορα. Μιλάω για τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στην επιτάχυνση, την καμπύλη ισχύος του κινητήρα, το traction control και όλα τα ηλεκτρονικά. Είμαι αισιόδοξος ότι σύντομα θα δούμε βελτίωση σε αυτούς τους τομείς διότι οι μηχανικοί της Ducati είναι πολύ καλοί και νομίζω ότι τους έχω δώσει ακριβείς ενδείξεις. Για τα υπόλοιπα, το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε καλή οδική συμπεριφορά. Πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε τη μοτοσικλέτα να στρίβει καλύτερα. Αυτήν τη στιγμή η Desmosedici έχει αρκετή υποστροφή. Είναι στο χέρι μου να προσαρμοστούμε στη μοτοσικλέτα διότι έχουμε λίγο χρόνο στη διάθεσή μας για να κάνουμε τεράστιες αλλαγές. Αλλά όσο δουλεύουμε στην προσαρμογή, θα βελτιώνουμε τη μοτοσικλέτα».

Η αισιοδοξία πάντως δεν λείπει από τον Ιταλό αναβάτη. «Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε. Ποτέ δεν το βάζω κάτω, ούτε η ομάδα θα το κάνει και σίγουρα όχι η Ducati. Έχουμε πολλές ιδέες, απλά πρέπει να τις κάνουμε να δουλέψουν. Είμαι περίεργος να δω τι μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα σε άλλες πίστες, ξεκινώντας από το Κατάρ και με άλλες θερμοκρασίες».

Ο Rossi αναφέρθηκε και στους ανθρώπους που δεν έχουν δει με καλό μάτι τη μετακίνησή του στην Ducati. «Υπάρχουν δύο είδη: το ένα group είναι αυτοί που πάντα ήταν αντίπαλοί μου, άνθρωποι που δεν με συμπαθούν, εκείνοι που στήριζαν τον Biaggi αρχικά, τον Gibernau μετά και τον Stoner. Η δικαιολογία ήταν πως ο Casey οδηγούσε για την Ducati, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν με συμπαθούν. Δεν μπορώ να κάνω πολλά για αυτό, πρέπει να το δεχτώ. Όσο για το άλλο group, είναι οι φανατικοί της Ducati οι οποίοι πάντα με έβλεπαν σαν αντίπαλο, έτσι τώρα δυσκολεύονται να με δεχτούν στην Ducati. Γενικά, είναι άνθρωποι που δεν έχουν δει με καλό μάτι τη συνεργασία. Αυτούς θα ήθελα να τους πείσω και να τους κερδίσω με τα αποτελέσματα και τους αγώνες μου».

Ο Valentino Rossi θα μετρήσει τις δυνάμεις του στο Κατάρ το προσεχές Σαββατοκύριακο στις τελευταίες δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν.

Πηγή: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19438

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Και ενα ενδιαφερον νεο για φετος

Στο Mugello τα 1000άρια
Οι αναβάτες θα πάρουν μια πρώτη γεύση από τα 1000άρια στο Mugello
Ο Lin Jarvis στη Sepang είχε δηλώσει πως θα δοκιμάσουν για πρώτη φορά τη νέα μοτοσικλέτα του 2012 στο Mugello και εκεί ουσιαστικά καταλάβαμε ότι κάτι καλό θα συμβεί μετά το Ιταλικό GP. Η Dorna, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί ακόμα, σκέφτεται να δώσει μια επιπλέον ημέρα δοκιμών στις ομάδες του MotoGP μετά το GP του Mugello προκειμένου να δοκιμάσουν για πρώτη φορά τα πρωτότυπα του 2012.

Σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport όλοι οι επίσημοι αναβάτες θα πάρουν μια πρώτη γεύση από τις νέες μοτοσικλέτες και θα δώσουν τις πρώτες κατευθύνσεις στα εργοστάσια για τον τρόπο που θα συνεχίσουν να δουλεύουν.

Στην πίστα επίσης θα έχουν το δικαίωμα να κάνουν δοκιμές οι ομάδες των CRT ομάδων με πιο πιθανή την συμμετοχή της Suter MotoGP.

Πηγή: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19488

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

 

Yourlust

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Qatar Test: Πρώτη πτώση για Rossi
Ξεκίνησε το τελευταίο διήμερο δοκιμών στο Κατάρ υπό το φως των προβολέων

Άνοιξε η αυλαία των δοκιμών στο Κατάρ με τους αναβάτες να δοκιμάζουν για τελευταία φορά πριν την έναρξη του πρωταθλήματος τη δική τους κατάσταση αλλά και την κατάσταση των μοτοσικλετών τους. Το pit lane άνοιξε στις 18:00 τοπική ώρα (17:00 για την Ελλάδα) και πρώτοι στην πίστα βγήκαν οι Jorge Lorenzo και Valentino Rossi.

Μέχρι τις 20:00 τοπική ώρα ο Casey Stoner είναι ταχύτερος έχοντας σημειώσει χρόνο 1:56.414. Ο Αυστραλός χρειάστηκε μόλις 5 γύρους για να σκαρφαλώσει στην κορυφή καθώς βγήκε τελευταίος στην πίστα. Πίσω από τον Stoner βρίσκεται ο Ben Spies με την εργοστασιακή Yamaha, ακολουθούμενος από τον Jorge Lorenzo με τη δεύτερη M1. Οι Edwards, Simoncelli και Aoyama κλείνουν την εξάδα. Πιο πίσω έχουν μείνει οι Dovizioso και Pedrosa.

Πρώτη Ducati στην κατάταξη είναι εκείνη του Valentino Rossi στην 9η θέση. Ο Ιταλός είχε και την πρώτη του πτώση με την Desmosedici, όταν έχασε τα φρένα στη στροφή 9, βγήκε εκτός πίστας και έπεσε με πολύ λίγα χιλιόμετρα χωρίς να τραυματιστεί.

Αργότερα θα έχουμε περισσότερα νέα και χρόνους.

Πηγή: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19548

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Qatar Test: Pedrosa αντί Stoner
Η Honda κυριάρχησε και την πρώτη ημέρα δοκιμών στο Κατάρ

Ολοκληρώθηκε η πρώτη… νύχτα δοκιμών στο Κατάρ με τους αναβάτες του MotoGP να παίρνουν μια πρώτη γεύση από τις νυχτερινές συνθήκες στο Losail. Η πίστα, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν γεμάτη σκόνη με αποτέλεσμα οι πρώτοι γύροι να είναι προσεκτικοί από όλους. Στη συνέχεια οι χρόνοι βελτιώθηκαν και όλοι βολεύτηκαν καλύτερα στις ξεχωριστές συνθήκες της οδήγησης σε αυτές τις συνθήκες.

Ταχύτερος όλων την πρώτη νύχτα ήταν ο Dani Pedrosa με τη Repsol Honda. O 25χρονος Ισπανός ξεκίνησε νωχελικά τη διαδικασία και δεν θέλησε να πιέσει στην αρχή. Αξιολόγησε και τα δύο πλαίσια της RC212V και μετά το μέσο της περιόδου άρχισε να πιέζει και να βελτιώνει τους χρόνους του. Κατάφερε μία ώρα πριν από τη λήξη της διαδικασίας να σκαρφαλώσει στην κορυφή με χρόνο 1:56.271 και να επιβεβαιώσει για μια ακόμα φορά την καλή κατάσταση της Honda – αλλά και τη δική του.

Λίγο πίσω από τον Pedrosa βρέθηκε ο Casey Stoner με τη δεύτερη Repsol Honda. Ο Αυστραλός άργησε να βγει για πρώτη φορά στην πίστα, αλλά μόλις βγήκε χρειάστηκε 5 γύρους για να σκαρφαλώσει στην κορυφή. Στη συνέχεια ο Stoner επικεντρώθηκε στο να αξιολογήσει μερικά εξαρτήματα της Honda και φύλαξε ένα φρέσκο σετ ελαστικών για να πραγματοποιήσει προσομοίωση αγώνα. Την κυριαρχία της Honda επιβεβαίωσε όχι η 3η εργοστασιακή RC212V, αλλά η Honda του Hiroshi Aoyama. Ο Ιάπωνας από τον πρώτο του γύρο έδειξε δείγματα ταχύτητας και στο μέσο της περιόδου κατάφερε να γράψει έναν απίθανο χρόνο οποίος τον έφερε κοντά στην κορυφή. Τελικά ολοκλήρωσε την ημέρα στην 3η θέση, μπροστά τόσο από τον Andrea Dovizioso (7ος) όσο και από τον teammate του Marco Simoncelli (11ος).

Στη Yamaha η δουλειά εστιάστηκε περισσότερο στην προετοιμασία του αγώνα. Ο Ben Spies μαζί με τον Jorge Lorenzo έκαναν πάρα πολλούς γύρους στη διάρκεια τη νύχτας και κατάφεραν να φέρουν στα μέτρα τους την M1. Ο Τεξανός για μία ακόμα φορά ήταν ταχύτερος από τον πρωταθλητή Lorenzo, ωστόσο το γυρολόγιο του Ισπανού ήταν ξανά κορυφαίο. Ο Spies πάντως ανάφερε πως η Yamaha στο Κατάρ είναι πιο κοντά στη Honda σε απόδοση σε σχέση με τη Sepang. Την καλή παρουσία της Yamaha επιβεβαίωσε και η 6η θέση του Colin Edwards με την Monster Yamaha Tech3.

Στο στρατόπεδο της Ducati υπήρξαν διάφορα προβλήματα, τουλάχιστον όσον αφορά τον Valentino Rossi. Ο Ιταλός βγήκε ορεξάτος στην πίστα και γρήγορα έγραψε τον ταχύτερο χρόνο. Στη συνέχεια όμως σημείωσε μια πτώση στη στροφή 9 όταν έχασε τα φρένα και βγήκε εκτός πίστας. Δεν τραυματίστηκε και επέστρεψε στο γκαράζ της ομάδας ανέπαφος. Βγήκε ξανά στην πίστα με την ίδια Desmosedici και κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του, ενώ στο τέλος έκανε προσωπικό καλύτερο χρόνο ολοκληρώνοντας τη νύχτα στην 8η θέση. Το θετικό για τον Rossi και την Ducati ήταν πως έμεινε 0,767 μακριά από τον Pedrosa, που δεν είναι υπερβολικά μεγάλη διαφορά. Πίσω από τον Rossi ακολούθησε ο Nicky Hayden με τη δεύτερη εργοστασιακή GP11, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ακόμα μια Ducati, αυτή του Randy De Puniet. Πάντως οι δύο πτώσεις της ημέρας ήρθαν από τον Rossi και τον De Puniet, ο οποίος έπεσε δύο φορές.

Ο Alvaro Bautista έφερε τη μοναδική Rizla Suzuki στην 12η θέση. Ο Ισπανός δούλεψε στα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας προκειμένου να αποκτήσει περισσότερη πρόσφυση στη γλιστερή πίστα, ενώ έκανε και προσομοίωση αγώνα. Πιο πίσω ήταν ο Hector Barbera, ενώ τη μάχη των rookie την κέρδισε ο Karel Abraham. Ο Τσέχος ήταν ταχύτερος από τον Cal Crutchlow, ενώ απογοητευτικός ήταν ξανά ο Toni Elias, ο οποίος ήταν τελευταίος στην κατάταξη.

Αύριο Δευτέρα 14/3 ολοκληρώνεται το διήμερο δοκιμών στο Κατάρ.

Χρόνοι 1ης ημέρας

Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Δ. Γ.
1 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:56.271 41
2 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:56.414 +0.143 32
3 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 1:56.444 +0.173 59
4 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:56.563 +0.292 38
5 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1:56.682 +0.411 60
6 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 1:56.742 +0.471 42
7 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:56.780 +0.509 56
8 Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 1:57.038 +0.767 57
9 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:57.137 +0.866 57
10 Randy De Puniet Pramac Racing Team 1:57.143 +0.872 39
11 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:57.226 +0.955 57
12 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:57.302 +1.031 61
13 Hector Barbera Mapfre Aspar Team 1:57.325 +1.054 69
14 Loris Capirossi Pramac Racing Team 1:57.437 +1.166 56
15 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:57.499 +1.228 49
16 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:57.737 +1.466 51
17 Toni Elias LCR Honda MotoGP 1:58.250 +1.979 65

Πηγή: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19548

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Athens escorts and call girls

Athens Escorts & Call Girls

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Qatar Test: Ηχηρό μήνυμα Honda
Η Honda κυριάρχησε την τελευταία ημέρα στο Κατάρ και είναι πανέτοιμη για το 2011

Με εμφατικό τρόπο το HRC ολοκλήρωσε τις δοκιμές του Κατάρ καταλαμβάνοντας για μία ακόμα φορά τις πρώτες θέσεις. Παρά το γεγονός ότι η δεύτερη ημέρα δοκιμών στο Κατάρ δεν ήταν ιδανική λόγω των καιρικών συνθηκών οι Casey Stoner και Dani Pedrosa ήταν εκτός συναγωνισμού καταλαμβάνοντας την πρώτη και τη δεύτερη θέση. Οι ισχυροί άνεμοι έφεραν αρκετή σκόνη από την έρημο στην επιφάνεια της ασφάλτου με αποτέλεσμα τις πρώτες ώρες να μην ρισκάρει κάποιος να πιέσει στο όριο. Στη συνέχεια όμως οι χρόνοι βελτιώθηκαν και όλοι δούλεψαν πάνω στην προετοιμασία του πρώτου αγώνα της σεζόν.

Ο Casey Stoner ήταν για μία ακόμα φορά εξαιρετικός στις δοκιμές σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης ημέρας. Ο Αυστραλός δοκίμασε να αλλάξει τη θέση οδήγησης πάνω στην RC212V προκειμένου να ρίξει περισσότερο βάρος στο πίσω μέρος. Αυτό τον βοήθησε να κάνει το σκληρότερο ελαστικό της Bridgestone να δουλέψει καλύτερα και τελικά οι χρόνοι να βελτιωθούν. Στο τέλος τοποθέτησε το μαλακό ελαστικό και κατάφερε να σημειώσει το 1:55.681 το οποίο τον έφερε στην κορυφή. Ο Casey Stoner ολοκλήρωσε έναν εξαιρετικό χειμώνα δοκιμών καθώς σε όλες τις περιόδους ήταν πρώτος ή περίπου πρώτος.

Πολύ κοντά στον Stoner βρέθηκε ο Dani Pedrosa με τη δεύτερη εργοστασιακή Repsol Honda. Ο Ισπανός κινήθηκε αρκετά γρήγορα και τη δεύτερη ημέρα στο Κατάρ, ωστόσο προτίμησε να μείνει αφοσιωμένος περισσότερο στην προετοιμασία με το σκληρό ελαστικό της Bridgestone. Το γυρολόγιό του ήταν πολύ δυνατός και έκλεισε και αυτός με τη σειρά του έναν εξαιρετικό κύκλο χειμερινών δοκιμών. Οι δύο αναβάτες της Honda είναι ίσως οι πιο έτοιμοι να διεκδικήσουν τη νίκη στον αγώνα της Κυριακής.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Ben Spies με την εργοστασιακή Yamaha. Ο Τεξανός άργησε να βγει στην πίστα αφού περίμενε να καθαρίσει λίγο η πίστα από τους υπόλοιπους αναβάτες. Όταν βγήκε όμως άρχισε να γράφει πολύ καλούς χρόνους και τελικά κατάφερε να σημειώσει τον 3ο καλύτερο πέρασμα. Ο Spies δούλεψε πάνω στη χαρτογράφηση του κινητήρα και τη ρύθμιση των αναρτήσεων στη γλιστερή πίστα, ενώ για δεύτερη συνεχόμενη φορά άφησε πίσω του τον Jorge Lorenzo. Ο Lorenzo από τη μεριά του ακολούθησε εντελώς διαφορετική στρατηγική τη δεύτερη ημέρα. Δεν έκανε πολλούς γύρους και το μοναδικό πράγμα που τον απασχόλησε ήταν η αξιολόγηση του νέου ψαλιδιού. Ο πρωταθλητής έχει προετοιμαστεί καλά και ίσως να μην ήθελε να ρισκάρει κάποια πτώση λίγες ημέρες πριν την έναρξη της σεζόν.

Πολύ καλύτερα σε σχέση με χθες τα πήγε ο Marco Simoncelli με την Honda της Gresini. Ο Ιταλός είχε πρόβλημα στις ανοιχτές καμπές της πίστας καθώς άνοιγε πολύ τη γραμμή του. Από ότι φαίνεται βρήκε λύση στο πρόβλημά του και κατάφερε να ολοκληρώσει την ημέρα στην 4η θέση. Πίσω του βρέθηκε ο Andrea Dovizioso με την 3η Repsol Honda, ο οποίος συνέχισε να δουλεύει στο φρένο του κινητήρα, ενώ πραγματοποίησε και προσομοίωση αγώνα.

Πρώτη Desmosedici στην κατάταξη ήταν εκείνη του Randy De Puniet. Ο Γάλλος αναβάτης της Pramac Racing , έπειτα από τις δύο πτώσεις της Κυριακής, έβαλε το κεφάλι κάτω και με σκληρή δουλειά έφερε ένα καλό αποτέλεσμα για την Ducati. Ο Nicky Hayden ήταν ο πρώτος εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στην 9η θέση, ενώ ο Valentino Rossi έμεινε πίσω από τους Hector Barbera και Alvaro Bautista στην 13η θέση. Ο Ιταλός δοκίμασε διαφορετικά πράγματα στο στήσιμο της μοτοσικλέτας του, ωστόσο μια μικρή πτώση -η δεύτερη στο τεστ – τον ανάγκασε να μείνει αρκετή ώρα στο γκαράζ για να συζητήσει με τους μηχανικούς του. Ο Rossi ήταν ο τελευταίος αναβάτης που γύρισε μέσα στο 1:56.

Στις τελευταίες θέσεις περιορίστηκαν οι Capirossi, Crutchlow, Abraham και Elias. Ο Cal Crutchlow είχε μια πτώση στη διάρκεια της περιόδου με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά στο χέρι.

Ο αγωνιστικός χειμώνας ολοκληρώθηκε στο Κατάρ και τώρα όλοι περιμένουμε την έναρξη της σεζόν. Θυμίζουμε ότι η δράση αρχίζει την Πέμπτη με τις πρώτες δοκιμές, την Παρασκευή επίσης δοκιμές, το Σάββατο οι κατατακτήριες και την Κυριακή ο μεγάλος πρώτος αγώνας στις 22:00. Καλή αγωνιστική χρονιά!

Χρόνοι 2ης ημέρας
Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Δ. Γ.
1 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:55.681 46
2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:55.745 +0.064 39
3 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:56.294 +0.613 45
4 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:56.433 +0.752 70
5 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:56.439 +0.758 58
6 Randy De Puniet Pramac Racing Team 1:56.445 +0.764 67
7 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1:56.707 +1.026 48
8 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 1:56.716 +1.035 57
9 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:56.726 +1.045 68
10 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 1:56.740 +1.059 73
11 Hector Barbera Mapfre Aspar Team 1:56.798 +1.117 62
12 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:56.931 +1.250 63
13 Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 1:56.988 +1.307 50
14 Loris Capirossi Pramac Racing Team 1:57.345 +1.664 62
15 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:57.730 +2.049 28
16 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:57.846 +2.165 49
17 Toni Elias LCR Honda MotoGP 1:58.536 +2.855 57

Συνολική χρόνοι 1ης και 2ης ημέρας
Θ. Αναβάτης Ομάδα 1η μέρα 2η μέρα Γ.
1 Casey Stoner Repsol Honda Team 1:56.414 1:55.681 78
2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:56.271 1:55.745 80
3 Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:56.563 1:56.294 83
4 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:57.226 1:56.433 127
5 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:56.780 1:56.439 114
6 Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 1:56.444 1:56.740 132
7 Randy De Puniet Pramac Racing Team 1:57.143 1:56.445 106
8 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1:56.682 1:56.707 108
9 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 1:56.742 1:56.716 99
10 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:57.137 1:56.726 125
11 Hector Barbera Mapfre Aspar Team 1:57.325 1:56.798 131
12 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:57.302 1:56.931 124
13 Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 1:57.038 1:56.988 107
14 Loris Capirossi Pramac Racing Team 1:57.437 1:57.345 118
15 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:57.499 1:57.846 98
16 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:57.737 1:57.730 79
17 Toni Elias LCR Honda MotoGP 1:58.250 1:58.536 122

Πηγή: http://www.msfree.gr/ms.php?id=19620

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Κατι παρατηρησεις δικες μου,ετσι για να εχουμε να σχολιαζουμε

Η ελευση του Στονερ κατι πρεπει να ενεργοποιησε στην ομαδα,πνεει αλλος ανεμος....
Βλεπω οτι δυο μερες τωρα,η Honda δουλευει αψογα,τοσο απο πλευρας προετοιμασιας (γρηγορες και αποτελεσματικες..) οσο
και αργανωσης (o newbie Στονερ εγκλιματιστηκε πολυ γρηγορα και ειναι ανταγωνιστικος σε σχεση με τους team mate του
που τις οδηγανε τουλαχιστον δυο και τρια χρονια τωρα..αρε Bonbenito ποσο δικιο ειχες!!!!!!
)

Αυτο σημαινει αφενος οτι ο Στονερ ειναι καλος οδηγος που δεν "αυτοβαυκαλιζεται" με χρονους προσαρμογης και διαφορες τετοιες
πιπες αλα Χειντεν,αλλα το παιδι δουλευει...Πως αλλιως να εξηγηθει το περιεργο φαινομενο οτι ειναι μαζι με τον Ντανο και τον Ντοβι σε
χρονους με μια "ξενη" για αυτον μοτοσυκλετα;;;;

Οποτε προσωπικα,περιμενω ακομα περισσοτερο βελτιωση του Στονερ....

Σιγουρα δεν πρεπει να παραβλεψουμε και τον Ντανι φετος....Θα ειναι στους διεκδικητες αν ολα του πανε καλα......
Μαλλον η Χοντα κατι βρηκε στο μηχανακι και τουλαχιστον τωρα παει καλα,τουλαχιστον με τα μηνυματα που εδειξε στο τελος
της περσινης χρονιας...

Για το οτι "κατι καλο συμβαινει στην Χοντα" συνεπικουρει και το γεγονος οτι η δορυφορικη της Γκρεσινι ειναι πολυ
κοντα σε χρονους με Σιμονσελι και Αογιαμα

Μην βιαστητε να ξεγραψετε την Γιαμαχα και τον Παγκοσμιο Πρωταθλητη....θα εκτεθειτε στο τελος
Δεν θα παραδοσει οπλα ευκολα ο μικρος,ηταν πολυ "βαρια" τα φαρμακα που επαιρνε τοσο καιρο κοντα στον Γιατρο
Φετος θα κανει ταμειο και θα δειξει ποιος ειναι αρχηγος ή τουλαχιστον θα προσπαθησει
Επισης φετος πιστευω θα ειναι και η χρονια του Τεξανου Σπις...

Κατι αλλο.....
Η θεωρια λεει οτι ο Γιατρος ειναι τραυματιας,και οτι βρισκεται σε μια ομαδα με καποιες ιδιαιτεροτητες....
Επισης η θεωρια λεει οτι θα μας απασχολησει απο το μεσον της σεζον και μετα.....

Η δικη μου γνωμη ειναι οτι ο Γιατρος .....κατι μαγειρευει....Παλια πουτανα στο κουρμπετι,ξεριε και να γλεντα οταν πρεπει,ξερει
και να κρυβεται οταν πρεπει....Κοιταχτε καλα μην μας παρει τα ματια απο την αρχη!!!!!Τον εχω ικανο για ολα.....

Επισης πυροτεχνηματα θα δουμε απο τον Κρατσλοου,εναν αναβατη που μου αρεσει παρα πολυ...(μαζι με Μπαρμπερα..)

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Forum 3

gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

Και μια τελευταια παρατηρηση

Ο μόνος που δεν πάει με Honda είναι ο αχώνευτος Elias. Έτσι, για να καταλάβει ο τριμαλακας της LCR τι τεραστιο λάθος έκανε που έδιωξε τον Randy.

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση
gabadoo
(@gabadoo)
Reputable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 297
 

τιγκανα,παω να δω το β' ημιχρονο
τα λεμε αργοτερως

«…και ζώμεν δημητσανίτικα,πότε με μολόχες,πότε με τζικνίδες,πότε με λάπαθα,πότε με βρούβες,πότε με σαλάγκους,πότε με αβρονιές,πότε με αριάνι,πότε με μοναχόν ψωμι.Εκ τούτου δεν μας μέλλει πόσα έρχονται και από πού έρχονται,ωσάν και με τα λίγα αρκούμεθα ωσάν και με τα πολλά….»


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Model Escorts gr Athens Escorts

Celebrity Athens Escorts

DIMITRIS42
(@dimitris42)
Noble Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2261
 

αντε γιατρε forzzaaaa

Forum 6


   
ΑπάντησηΠαράθεση
midi
 midi
(@midi)
Trusted Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 68
 

VALE VIDI VICI....ο γιατρος ειναι ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ και δεν μασαει σε τιποτα...!!!!!!!!!!!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση

 

Yourlust

Admin
(@admin_1543521541)
Illustrious Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 56289
 

:wr: :wr: :wr:

TWITTER: https://twitter.com/Escorts_Forum
https://web.facebook.com/ioannis.nikolaos.1
Σελίδα : https://facebook.com/Adult-Forum-Gr-537449389932374/
Γκρουπ https://www.facebook.com/groups/852911848172406/


   
ΑπάντησηΠαράθεση
midi
 midi
(@midi)
Trusted Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 68
 

αυτο ακριβως admin....respect στον doctor....!!!!!!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Athens escorts and call girls

Athens Escorts & Call Girls

Attacker
(@attacker)
Honorable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 567
 

άντε να ξεκινούν σιγά σιγά οι μάχες και το θέαμα

ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ


   
ΑπάντησηΠαράθεση
Biker
(@biker)
Famed Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2801
Topic starter  

άντε να ξεκινούν σιγά σιγά οι μάχες και το θέαμα

When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Forum 3

lunatic George Skilogiannis
(@lunatic)
Prominent Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 765
 

Ξεκιναμε, Κυριακη το βραδυ στις 23.00 στον skai στο Καταρ.


   
ΑπάντησηΠαράθεση
Attacker
(@attacker)
Honorable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 567
 

το χα βρεί παλιά απο web δεν θυμάμαι απο που, αλλά δυστυχώς δε γίνεται wallpaper γιατί η ανάλυση του είναι χάλια και αν το μεγαλώσεις πολύ πιξελιάζει. θες να σου το στείλω με e-mail?
θα ψάξω μήπως και το ξαναβρώ

εγώ το χα κάνει αυτοκόλλητο και το χα βάλει στην μηχανή!!! :hdb:

ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Model Escorts gr Athens Escorts

Celebrity Athens Escorts

Biker
(@biker)
Famed Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2801
Topic starter  

Με γάμησες ασάλιωτα ...

ΠΙΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !

ΑΑΑΑΑΑΑΑΝ το βρεις , στο χαλαρο και χαβαλε , στείλ'το ... Μη τρελλαθείς κι'όλας .

Είναι ΓΑ ΜΑ ΤΟ ! Θα κοιτάξω και στο no limit , μπας και ...

When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση
Attacker
(@attacker)
Honorable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 567
 

ok man
Και γω το ίδιο γαμήσι έφαγα όταν το είδα και δεν μπορούσα να το βρώ σε καλύτερη ανάλυση

ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ


   
ΑπάντησηΠαράθεση

 

Yourlust

Biker
(@biker)
Famed Member
Εγγραφή: πριν από 13 έτη
Δημοσιεύσεις: 2801
Topic starter  

...εν τω μεταξύ , φαίνεται η παλαιότητα του ως εφεύρημα , από την Honda του Dottore !

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΟΟΟΟΟΛΥ , ΜΙΣΤΕΡ Χ !!!

:hi:

When i'm good ... i'm good
but when i'm bad
I'M GOD !!!


   
ΑπάντησηΠαράθεση
Attacker
(@attacker)
Honorable Member
Εγγραφή: πριν από 14 έτη
Δημοσιεύσεις: 567
 

o yes

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΚΟΜΕΝΟΔΗΓΕ
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ


   
ΑπάντησηΠαράθεση

Athens escorts and call girls

Athens Escorts & Call Girls

Σελίδα 1 / 7