Εγκαινιάζονται σήμερα οι τρεις νέοι σταθμοί του μετρό Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια. Από αυριο Τρίτη τίθενται σε λειτουργία. Θα εξυπηρετούν καθημερινά πάνω απο 60.000 επιβάτες.
Περισσότεροι απο 60 χιλιάδες επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά απο τους τρεις νέους σταθμούς τουμετρόσε Αγία βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια.
Σήμερα θα πραγματοποιηθιούν ταεγκαίνια των σταθμώνσε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, ενώ οι σταθμοί θα αρχίσουν να λειτουργούν απο Τρίτη.
Ο Σταθμός Αγ. Βαρβάρα έχει χωροθετηθεί κάτω από την πλατεία της Αγ. Βαρβάρας, σε βάθος 20 μέτρων. Η κατασκευή του σταθμού έγινε με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut & cover).
Η πρόσβαση στον σταθμό οργανώνεται με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες. Υπάρχουν 3 είσοδοι, οι δυο από αυτές επί της λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου και η τρίτη επί της πλατείας. Για την εξυπηρέτηση των ατόμων μειωμένης κινητικότητας τοποθετήθηκε ανελκυστήρας ο οποίος συνδέει το επίπεδο οδού με το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού.
Ένα αίθριο που απολήγει στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων με βαθμιδωτή φυτοκάλυψη θάμνων αποτελεί το βασικότερο στοιχείο του σταθμού. Οι κατακόρυφες επιφάνειες του αιθρίου φέρουν υαλοστάσια για το φωτισμό των χώρων κυκλοφορίας κοινού στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.
Τα υλικά επενδύσεων στους χώρους κοινού προβλέπονται με μεταλλικά πανέλα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες εμφανούς σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα.
Η αποκατάσταση της πλατείας μελετήθηκε και υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις υποδείξεις της τοπικής αυτοδιοίκησης και περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, επανένταξη των μνημείων και διαμόρφωση χώρου νερού (σιντριβάνι).
Ο Σταθμός Κορυδαλλός έχει κατασκευασθεί κάτω από την πλατεία Ελευθερίας, επίσης με την μέθοδο cut & cover.
Ανελκυστήρας και 2 στεγασμένες είσοδοι με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες, τη βόρεια που βρίσκεται στον πεζόδρομο του Αγ. Γεωργίου και τη νότια που βρίσκεται επί της πλατείας, οδηγούν στις αποβάθρες στο βάθος των 26 μέτρων.
Βασικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του αποτελεί η ύπαρξη δυο φεγγιτών σχήματος κόλουρου κώνου χωροθετημένων στον άξονα του Σταθμού για την είσοδο φυσικού φωτισμού στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.
Οι επενδύσεις του Σταθμού συνδυάζουν αναρτήσεις γρανιτών/ μεταλλικών πανέλων και τμημάτων εμφανών σκυροδετήσεων. Η αποκατάσταση της μεγάλης πλατείας έχει γίνει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Δήμου και περιλαμβάνει χώρους παιδικής χαράς, υπαίθρια καθιστικά και χώρους πρασίνου.
Ο Σταθμός Νίκαια χωροθετήθηκε κάτω από την πλατεία Ελ. Βενιζέλου, σε βάθος 22 μέτρων. Εξαιτίας του περιορισμένου μεγέθους της η κατασκευή του σταθμού έγινε με μικτή μέθοδο, περιλαμβάνοντας τμήμα με υπόγεια διάνοιξη και τμήμα με την μέθοδο cut & cover.
Η πρόσβαση στον σταθμό οργανώνεται με κλιμακοστάσια που περιλαμβάνουν κυλιόμενες και σταθερές κλίμακες. Υπάρχουν 3 είσοδοι, οι δυο από αυτές παρακείμενα της εκκλησίας του Αγ. Νικολάου και η τρίτη επί της πλατείας, στεγασμένη. Για την εξυπηρέτηση των ατόμων μειωμένης κινητικότητας εγκαταστάθηκε ανελκυστήρας ο οποίος συνδέει το επίπεδο οδού με το επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων του σταθμού.
Στην πλατεία διαμορφώνονται τρεις φεγγίτες με υαλοπετάσματα χωροθετημένοι εν σειρά, για την παροχή φυσικού φωτισμού στο εσωτερικό του σταθμού σε χώρους κυκλοφορίας κοινού. Τα υλικά επενδύσεων στους χώρους κοινού περιλαμβάνουν μεταλλικά πάνελα, αναρτημένους γρανίτες αλλά και επιφάνειες εμφανούς σκυροδέματος με ανάγλυφα μοτίβα. Η αποκατάσταση της πλατείας αλλά και του πεζοδρομημένου τμήματος της οδού Τσαλδάρη πλησίον της εκκλησίας έχει μελετηθεί σε απόλυτη συνέργεια με την τοπική αυτοδιοίκηση και περιλαμβάνει χώρους πρασίνου, υπαίθρια καθιστικά, επανένταξη μνημείων καθώς και χώρο παιδικής χαράς.
Πηγή:
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αν πάρει το μάτι σας πουθενά καμια γυναίκα 1,80 , ενημερώστε με ρε παιδιά please...........
YΓ. Γυναίκα η ωραιότερη δημιουργία του κόσμου..
Κανα μετρο θα περασει στην ωρα του ? Γιατι αλλες ωρες γραφει το πεογραμμα της ΣΤΑΣΥ και άλλες ωρες περνάει
Είναι για να δοκιμάσουν τα αντανακλαστικά των επιβατών. Ο ψαγμένος επιβάτης βρίσκει τον αλγόριθμο υπολογισμού της σωστής ώρας και δεν χάνει ποτέ το μετρό
Είσαι σίγουρος φίλε μου voyager ότι θα είχαμε εγκαίνια αν δεν είχαμε κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη;
Άστο μην το ανακινείς και το πολιτικοποιείς το θέμα γιατί στο μυαλό μου ήρθε η πρόσφατη χρονική μετακίνηση του μετρό Θεσσαλονίκης μόλις ανέλαβε η ΝΔ. Με τους αριστερούς υποτίθεται θα εγκαινιάζονταν το 2021 και με τη ΝΔ μετακυλίστηκε χρονικά για το 2023 και βλέπουμε. Αυτά τα έργα τα φτιάχνουν τεχνίτες, εργάτες και μηχανικοί με κατάλληλη χρηματοδότηση φυσικά. Οι πολιτικοί είναι για να παίρνουν τις μίζες, να κόβουν την κορδέλα και να βγαίνουν στα δελτία ειδήσεων περιχαρείς και χαμογελαστοί.
Αυτά τα έργα τα φτιάχνουν τεχνίτες, εργάτες και μηχανικοί με κατάλληλη χρηματοδότηση φυσικά. Οι πολιτικοί είναι για να παίρνουν τις μίζες, να κόβουν την κορδέλα και να βγαίνουν στα δελτία ειδήσεων περιχαρείς και χαμογελαστοί.
Θεούλης !!!!
Μην του πας κόντρα γιατι η ΝΔ είναι η δεύτερη του ομάδα
Αυτά τα έργα τα φτιάχνουν τεχνίτες, εργάτες και μηχανικοί με κατάλληλη χρηματοδότηση φυσικά. Οι πολιτικοί είναι για να παίρνουν τις μίζες, να κόβουν την κορδέλα και να βγαίνουν στα δελτία ειδήσεων περιχαρείς και χαμογελαστοί.
Θεούλης !!!!
Μην του πας κόντρα γιατι η ΝΔ είναι η δεύτερη του ομάδα
Ο τύπος παίζει να ολοκλήρωσε όταν πήρε το αυτόγραφο για να το πω όσο πιο κομψά γίνεται...
Γιατί ο μαλακοπίτουρας πίσω απο τον Κούλη τι λες να έκανε... Κοίτα ύφος που χει χαχαχα
Το πιο πιθανό είναι ότι στις επόμενες μέρες κάτι θα διαβάσουμε για αυτό το τυπάκι. Πήρε φωτιά το σπίτι του, κόλησε covid, τράκαρε στο δρόμο για τη δουλειά, τον χώρισε η γυναίκα του. Παίζω δυνατά το τελευταίο
Το πιο πιθανό είναι ότι στις επόμενες μέρες κάτι θα διαβάσουμε για αυτό το τυπάκι. Πήρε φωτιά το σπίτι του, κόλησε covid, τράκαρε στο δρόμο για τη δουλειά, τον χώρισε η γυναίκα του. Παίζω δυνατά το τελευταίο
χαχαχα αφού άντεξε τον γέρο Μητσοτάκη και δεν έπαθε τίποτα, θα αντέξει και τον νέο...
Έχει γερή κράση ο παππούς, μην τον φοβάστε... χαχχχα
Αν πάρει το μάτι σας πουθενά καμια γυναίκα 1,80 , ενημερώστε με ρε παιδιά please...........
YΓ. Γυναίκα η ωραιότερη δημιουργία του κόσμου..
Το πιο πιθανό είναι ότι στις επόμενες μέρες κάτι θα διαβάσουμε για αυτό το τυπάκι. Πήρε φωτιά το σπίτι του, κόλησε covid, τράκαρε στο δρόμο για τη δουλειά, τον χώρισε η γυναίκα του. Παίζω δυνατά το τελευταίο
χαχαχα αφού άντεξε τον γέρο Μητσοτάκη και δεν έπαθε τίποτα, θα αντέξει και τον νέο...
Έχει γερή κράση ο παππούς, μην τον φοβάστε... χαχχχα